در حال بارگذاری ...
  • خط کشی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل در ۳ ماه گذشته

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از خط‌کشی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۳ ماه گذشته خبر داد .

    ماشالله بهزاد در بازدید از محور اردبیل - سرچم از خط‌کشی ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۳ ماهه گذشته خبر داد و با بیان اینکه در ۳ ماهه گذشته جهت ارتقای ایمنی راه‌ها ۲۳۶ عدد نیوجرسی در راه‌های استان تهیه و نصب شده افزود : در این مدت راهداران از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی نگهداری کرده اند .

    وی با اشاره به اینکه در ۳ ماهه گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ شاخه گاردریل در محورهای مواصلاتی توسط راهداران تعمیر و نصب شده تصریح کرد : ۶۰۰ عدد تجهیزات ایمنی و نقوش در جاده‌های استان نصب شده است.

    رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مدت یاد شده جهت هشدار و آگاهی دهی به رانندگان برای رعایت قوانین راهور در جاده، تهیه و نصب ۳۶۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی را در راه‌های استان یادآور شد و اظهار کرد : در ۳ ماهه گذشته هزار و ۵۰۰ عدد تابلوهای الزامی در راه‌های استان نصب شده است .

    بهزاد در ۳ ماهه گذشته از اجرای سیستم روشنایی فاز ۲ محور سرچم به طول ۱۱ کیلومتر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و خاطرنشان شد : در این مدت سیستم روشنایی ۲ کیلومتر از محور آراللو - کرگان نیز در حال انجام است و انتظار می‌رود تا شهریور ماه روشن شده و پروژه جهت استفاده مردم به بهره برداری برسد . پروژه روشنایی محور حیران به طول ۵ کیلومتر نیز در صورت تامین اعتبار قبل از فصل زمستان روشن خواهد شد .

    بهزاد با اشاره به اینکه بهسازی سیستم روشنایی محور اردبیل - نمین و اردبیل - نیر جهت استفاده کاربران به اتمام رسیده و همچنین سیستم روشنایی محور کرگان – بودالالو به طول ۵ کیلومتر نیز با ۱۰ درصد پیشرفت در حال پی کنی است تصریح کرد : این پروژه نیز در صورت تامین اعتبار قبل از فرارسیدن فصل زمستان به بهره برداری می‌رسد .

    وی با توجه به اینکه در محور خلخال - اسالم شرایط جوی بسیار محدود است و اجرای پروژه به‌صورت دائم امکان‌پذیر نیست اظهار کرد : سیستم روشنایی ۱۵ کیلومتر از محور خلخال - اسالم در حال انجام است و محور اجیرلو نیز تا ۳ ماه آینده روشن خواهد شد .

    رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اجرای روشنایی نقطه‌ای را در ۱۲ تقاطع از جمله نقاط پرحادثه یادآور شد و اظهار کرد : در مجموع ۱۰ پروژه روشنایی به طول ۳۸ کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان در حال اجراست . یک پروژه اجرای شیار لرزاننده نیز در دست مناقصه و عقد قرارداد است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت : ۱۰ پروژه روشنایی به طول ۳۸ کیلومتر در ...

    |

    هم اکنون ۴۸ اکیپ پیمانی بهسازی و روکش آسفالت در سطح راه‌های استان همدان مشغول فعالیت هستند که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته بتوانیم بیش از تعهد سال در سطح راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت انجام دهیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت : ۱۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون ...

    |

    طی ماه‌های اخیر با اجرای عملیات بازسازی این محور به همت مدیران ارشد سازمان متبوع در تأمین به‌ موقع اعتبارات و پشتکار راهداری استان ، احداث قطعه سخت پروژه شتاب مضاعفی به خود گرفته است .

    |

    امسال دو هزار و ۴۰۰ سرویس اتوبوسی برای زائران پایانی صفر پیش بینی شده است ، پارسال ۶۰۰ هزار مسافر با این ناوگان در مسیر مشهد جابه‌جا شد که این آمار در سال جاری به ۶۵۰ هزار زائر خواهد رسید .

    |

    نظرات کاربران